MyNewRoom -

Home!

Hejsan på er! :)

Nu är vi hemma igen, eller vi kom hem igår eftermiddag.
Det var kul och mysigt i Bollnäs och det blev en del del gos och bus med Kitty! Vi var också på stan och fikade och så och så firade vi nyår med kusinerna. Kuligtkuligt. :)
Men jag ska strax sova, så bilder och så får ni se imorgon. Och jag tänkte att istället för attvisa bilder på julklapparna så berättar jag istället lite av det jag fick:

Berlocker från Thomas Sabo, Paljettkavaj, scrapbooking-kit, the sims3 destination världen, BB-småbyxor, tandborste, Titanic dvd, trisslott, pengar, tunika o svart tröja, 2 skivor, bio-presentkort, smink och sen har jag ju faktiskt fått ett helt nytt rum!!
Så tusentack för allt fint! <33

Hur var er nyårsafton?


SovGott
 Blow Kiss 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0