MyNewRoom -

Hi and goodbye

Hi guys!
:)

Det var ett par dagar sedan jag bloggade... inte bra, ska bättre mig. Och jag vet att jag säger det ofta, men jag försöker faktsikt men det blir bara inte så....  hehe, det är lite speciellt men whatever.
Det har inte hänt någonting speciellt vad jag kan komma på, så det finns inte så himlans mycket att säga. Men jag kan ju ta en snabb genomgång av de senaste dagarna. Jag kommer inte ihåg exakt när jag bloggade senast... men igår hade vi hemkunskap och då bakade vi bullar, mumsmumsigt var det! Igår så hade vi också en redovisning om FN. Så jag och Becca klädde oss som strikta, allvarliga politiker i glasögon och striktare kläder. Jag hade också en portfölj, klackskor och rött läppstift. :P
Och idag slutade vi 14.00 så det var skönt med en kort dag. Så när jag kom hem tränade jag först yoga en timme och sen tog jag en dusch. Efter det gjorde jag en tekaksmacka och varmchoklad med vispad grädde. Så satte jag på filmen "The Perfect Man" med Hilary Duff och hade lite mysigt i vintermörkret. Sedan så ska Beccas föräldrar på en fest så hon ska sova hos mig 2morrow. :))
Men nu har jag inte så mycket mer att säga, så jag ska plugga lite spanskaglosor, så hörs vi imorgon.


Kramkram
<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0