MyNewRoom -

Got my shoes back today!!

Helloj på er! Jag hinner inte skriva så mycket nu, men jag ville bara fråga om ni kommer ihåg när jag visade bilder på målade twilightskor?? Visserligen var det i min förra blogg... Men i alla fall, så hittade jag en här i sverige som kunde måla såna också. Så jag bestämde hur jag ville ha dem och skickade mina converse till henne och nu efter sisådär ett halvår har jag coolingarna hemma hos mig. Men det tog ett bra tag innan jag skickade dem, för det tog lång tid för mig att bestämma mig för hur jag ville att de skulle se ut...
I alla fall så är jag supernöjd!! <3 them. :)))) Tacktack så mycket. :D:D:D
Men jag tänker inte visa hur dem ser ut förens imorgon.... hihi, och då kommer jag också länka till hon som målade skornas blogg,i fall ni också blir sugna. Men inga copy cats va?? :P
Jag kan i alla fall tala om att temat jag hade på dem var Twilight och Michael Jackson mixat. <333

Puss
<3



Detta är ett exempel på ett par skor hon har målat...:):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte minnas att jag målat en teckning vid namn britta, men jo det är en väldigt tunn kulspetspenna, signo uniball 0.18 heter den :] och såklart promarkers!

2010-01-12 @ 22:42:37
Postat av: Bella

jag förstår. Det kan vara roligt ibland tycker jag. Hur har din dag varit? :)

2010-01-13 @ 18:58:52
URL: http://bellablogg.se
Postat av: alexadnra

VA COOLT



Tänkte bara kika in och säga att om du klickar på bloggadressen jag angett kommer du till min supercoola tävling och kan vinna redan ikv! inga inlägg på bloggen krävs :)!


Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0