MyNewRoom -

Friday!

Så himla skönt det är med fredag då! Över julen har man glömt bort hur jobbigt det faktiskt är att gå i skolan igen... men man lär väl vänja sig lagom till sommarlovet. :P
Vi slutar 12 på fredagar så det är verkligen himmelskt! När jag kom hem försökte jag koncentrera mig på SO-läxan, men det gick inget vidare så jag sket i det. Men imorgon så tänker jag bli klar, det är väldigt lite faktistk..:)
Och nu sitter jag här med en värmekudde på axlarna och kollar på Let's Dance, en typisk fredagskväll där middagen självklart bestod av Tacos. Anledningen till värmekudden är jag har så attans ont i vänstra sidan av nacken, men jag vet inte varför..."/
I alla fall, jag ska titta vidare nu men först slänger jag in ett inlägg om dagens mellis. :)


Kram på er och ha en toppenhelg!


 It's Friday 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0