MyNewRoom -

Effektiv dag

Helloj på er! :)
Sorry för dålig update...

I alla fall, så idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Jag älskar såna dagar. för när man än klar så känner man sig så stolt över sig själv, haha, men ja så är det. Och så är det som en lättnad, särskillt om det är saker som man har tänkt göra jättelänge.
Detta har jag gjort idag:

* Varit på högmässa i tibble kyrka
* Rensat nattduksbordet och pyssellådorna
* Rensat skolsaker och fixat iordning det
* Gjort klart och postat brevet till vår fadder
* Gått en promenad på med mamma och hennes kompis i cirka 1 timme.

Ja, det är de stora sakerna jag gjort idag. Sen gör man ju alltid massa små saker också. :)

Och imorgon är det skola för mig, så jag måste verkligen gå och lägga mig i tid... det är en sak som jag nästan aldrig lyckas med. Jag tänker och förbereder mig så att jag ska gå och lägga mig i tid, men så hamnar jag ändå sent i säng... är det någon mer som också har så??
I a lla fall så måste jag börja göra mig i ordning för sängen nu, jag ska bara slänga in ett litet inlägg på ett recept på en kladdkaka. ;)


PussPuss & ha en jättebra vecka!

 Valentine candy hearts 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0