MyNewRoom -

Tummen ner för presentkort

Presentkort på en affär som man tycker jättemycket om är superkul. Man får friheten att välja vad man själv vill ha. Men det gäller att ha koll på när presentkortet går ut... för olika butiker har olika längd på dem, vilket blir rörigt att hålla reda på om man har fler, som jag.
På mellandagsrean letade jag fram alla mina presentkort och såg då att ett hade gått ut för 5 månader sen...
Snacka om att jag blev besviken eftersom det ändå var värt 250 kronor. Och vet ni hur lång tid det gällde då?? 6 månader. Är inte det dåligt!? Ett halvår är ju inte alls lång tid....
Men, det finns inte så mycket att göra, det är bara att bita i det sura äpplet och betala med cash istället.
Så för att ni ska undvika detta misstag så får ni en liten lista på några butikers presentkorts långvarighet.


MakeUpStore: 6 månader

Guldfynd: 3 år

Sf bio: ca 2 år

Lilla Ztenen: Tills det inte längre går att se vad som står på presentkorts-kvittot











Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0