MyNewRoom -

Valentines Day!

        


Glad alla hjärtansdag allihopa! <3

Hoppas ni har haft det mysigt.
Jag har inte hunnit blogga idag. Var först i TäbyC och fixade ID-foto och så var mamma och jag på H&M och shoppade lite. Gud vilka fina vårkläder de har fått in alltså, love them!
Synd bara att jag inte har sparat pengar till vårshoppingen än, så det blev bara lite saker. Varav en fick jag av mamma! Perfekt, tack Mammi. <33
Jag visar bilder imorgon.
Sen har jag bakat en Alla <3 Dag tårta, som ni ser på bilden. Supermumsig blev den!
Efter det åkte jag lite skridskor och fikade på Skavlöten med mamma, Maria, Edvin och Oscar. Mysmys.
Och sen var jag med Emmiiizen en liten snabbis på kvällskvisten. :)
Men jag hinner inte mer nu, för jag ska ta en snabbdusch och sedan krypa till kojs.

Ha en härlig vecka!

 
Happy Valentine's Day
 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0