MyNewRoom -

Uggs- Not For Boys?

Tjenare! :)

Idag har jag haft dans, superkul! Kan faktiskt allt vi har gjort hittils näsintill perfekt. :) Så har jag också mejlat ett katthem om jobbskuggning, så får vi hoppas på det bästa...
Men jag har inte så mycket mer att säga, så jag tänkte berätta en sak som jag tänkt på:

Finns det i huvudtaget någon kille som tycker att uggs är snygga??

Alla som jag vet tycker att de är hur fula som helst och ser jätteobekväma ut. Okej, de är inte världens snyggaste skor, men de är mysiga och varma att ha när det är kallt ute. Och jag tycker i alla fall att de är fina. Men nästan alla tjejer har ju uggs idag, så vem vet killarna kanske har blivit "uggsfierade"..!!!?

Vad tror ni???

Och är det någon kille som läser detta så släng gärna in en kommentar om din åsikt om uggs!

Puss
<3





(bild från google)
*


Kommentarer
Postat av: emma

amir (gaybloggen) har uggs, hehe

kram

2010-02-26 @ 23:24:30
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0