MyNewRoom -

Skiiii

God morgon! :) (eller kanske god mitt på dagen) :P

Jag orkade inte blogga något när jag kom hem igår, för vi kom hem vid 1 ungefär och ja, jag var dödstrött...
Men i alla fall så var det kuligt och mysigt igår. :)
Och idag är det mycket bättre väder än igår, solen kikar fram här och snön faller som ett glitterregn. Så jag tänkte gå ut och åka lite längdskidor på isen. Jag är dock inte supersugen på det, men det är ju alltid skönt och nyttigt att komma ut och röra på sig.


Hörs senare!


 Ski lift 










Kommentarer
Postat av: PAULA

Vad gjorde du igår då?:)



Man tackar sååå mkt :)din blogg och dess innehåll verkar super de med :D



Hoppas du får en fortsatt fiiin söndag<3

2010-02-21 @ 14:32:36
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0