MyNewRoom -

My Own Card

Hejhej!

Idag efter skolan så var pappa och jag på banken. Jag ska få mitt barnbidrag varje månad och ett eget bankkort  och ID-kort! Så då kommer jag kunna ta ut pengar ut bakomaten och ja handla i affärer som vilken vuxen som helst. Så häftigt!!
Så får jag ha ett foto på bankkortet också...:)
Jaja, det var bara det jag skulle säga, för förövrigt har det inte hänt något speciellt. Vi tittade på Borat på SO:n.
Och imorgon är det dans igen!! :D:D:D
Men nu ska jag göra iordning mig för att gå och sova...

SweetMommy Dreams







                        

  






Kommentarer
Postat av: ellie

Jo jag tror nog allt att jag kallade dig för det, öm punkt eller?

Hahaha lol jag bryr mig inte vad någon liten fjortis säger, så jag tycker du slutar nu innan du skämmer ut dig.

Haha, nae jag har inte gått i kyrkan, är inte ens medlem. Men om du är så jääävla kristen av dig, varför svär du? Lägg av nu lillan.

2010-02-03 @ 22:16:13
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/
Postat av: ellie

hahaha vem som är äldst? Jaa, inte fan äre då du i alla fall.

2010-02-03 @ 22:25:10
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0