MyNewRoom -

2day & yesterday

Hej! :)
Som ni märkte så bloggade jag inte igår. Vi var ju i Väsjöbacken med skolan för vi hade idrottsdag så jag gick upp 6.20. Och kom hem klockan 15. Men det var jättekul!! :DD
Sen så var det tjejkväll på gården så då följde jag med Emma o Sofie dit. Supermysigt! <3
Men i alla fall så kanske jagkom hem klockan 00 så jag var extremt trött då och gick och la mig istället.
Och jag är rätt trött nu också så jag ska inte säga så mycket mer idag, som förövrigt har varit lugn. Har bara varit hemma och myst och pluggat. Sen gick jag min "kattpromenad" också. Men jag träffade ingen kisse..."(
Och nu ska jag titta på en film, men jag får se hur länge jag orkar. :P
Valet av film står mellan A beautiful mind & The terminal.
Någon som sett någon av dessa två??

Kram på er och ha en mysig kväll!
<3


                 

Kommentarer
Postat av: emma

aa, jag har sett the terminal :)

o de va jätte mysit i fredags :) ♥

2010-02-14 @ 15:12:07
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0