MyNewRoom -

Shop til' I drop!

Tjenare!:)

Idag har jag typ tillbringat heal dagen olika shoppingcenter. Först i TäbyC, där jag var med pappa och köpte nya skidkläder till mig, hittade en ascool Peak-jacka! Köpte även en julklapp där också.
Sedan åkte jag och mamma till Sollentuna-centrum och köpte julklappar. Så nu har jag bara 2 julklappar kvar att fixa, känns riktigt skönt. :)
Men sen så har brorsan typ fått flunsan och gissa vem som kommer bli sjuk lagon till julafton? Jo, jag! Jag blir alltid sjuk när jag verkligen inte vill! Och dessutom är vi inte hemma i jul och då är det jobbigt att vara borta om man har feber... Menmen, än är jag ju faktiskt inte sjuk, så man kan ju alltid hålla tummarna för att jag slipper den här gången.

Jag funderar på om jag ska lägga in de julkalendersluckor som jag har missat, men jag vet inte om det uppskattas. Vill ni att jag ska fortsätta med dem, så säg till!

Ska nog titta på "Day after tomorrow nu", see ya 2morrow or day after 2morrow. ;)

Puss & kram
<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsatt lägga in dem!!!! ;)

2010-12-20 @ 00:24:35
Postat av: Julia

Yes, fortsätt! =)

2010-12-20 @ 14:55:21

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0