MyNewRoom -

Jullov!!

JULLOOOOV!!!!

Är det inte typ helt galet!? Den här terminen har bara svischat förbi ju! Och om 3 dagar är det julafton och om 10 dagar ett nytt år... insane!

Avslutningen idag var väl typ som alltid, först samling i matsalen där det delas ut priser, rektorn håller tal och några sjunger. Sen var vi i klassrummet med klassen och mentorerna och fikade och fick våra betyg och sådär. Som jag by the way är sjukt glad över! Hade högst betyg av tjejerna i klassen, så då fick jag en chokladask. :P
Sen hade vi vår julklappsutdelning & sorry saga för den trasiga klubban och vildsvinskorven!
Sen åkte jag till TäbyC och handlade en julklapp till och sen har jag bara kollat på en film och chillat lite. Är mer förkyld nu, så det är väl det jag orkar göra...
Aja, jag ska sluta pladdra nu, så hörs vi senare, ciaooo! :)



Hehe, mina betyg...;P
Hade MVG i allt förutom matte, kemi, biologi och musik där jag hade VG. ;)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0