MyNewRoom -

Svar på kommentarer!

Lilla My om "Sjuka jävlar!!":

Jag håller med. Psykopater brukar de kallas och de har alltså en allvarlig störning och kan vara väldigt farliga även för människor. De behöver vård. Det borde också göras kontroller på dem som köper sällskapsdjur, att de är lämpliga. Kommer ett par unga killar in i en djuraffär och köper två kaniner utan att samtidigt köpa bur och mat m.m. borde affärsinnehavaren bli misstänksam och vägra att sälja djuren. Hoppas dessa killar får fängelse!!


Svar: Jag håller helt med! De som säljer smådjur borde vara lika noga som de uppfödare som säljer raskatter och hundar. Djur som djur liksom, de ska inte behöva lida på det sättet. Helst inte alls! Sedan fick de ju faktiskt fängelse. Men eftersom de är så unga så fick de bara 3 respektive 2 månader var. Om jag minns rätt. Jag hoppas i alla fall att de får vård där i fängelset. För det var väldigt konstigt att de inte fick ungdomsvård, eftresom det där var ett par äkta psykopater! Men,men hoppas som sagt att de får vård i finkan i alla fall!
Tack för din åsikt! :)



Anonym om "........!!!!!":

Ska ni ta kill-katt eller tjej-katt?


Svar: Jadu, det har vi funderat på en hel del. I början ville jag ha en hona, sen en hane, sen en hona och nu en hane. Men vi har frågat kompisar som har katter och arbetskamrater och uppfödaren och så och jag är nu nästan helt säker på att jag vill ha en hane. Men vi får träffa dem om drygt 2 veckor och då får vi ju se om det blir den lilla killen vi gillar mest. ;) Men nu har jag ju till och med köpt en matskål för en liten prince. ;)



Jag måste be om ursäkt för att det tog alldeles för lång tid innan jag svarade på kommentarerna, jag har glömt bort det ett par gånger. Men nu fick ni svar! :)

God natti.
xxxxx


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0