MyNewRoom -

Home Sweet Home!

Hejhej påskkycklingar! :P

Nu är vi hemma, eller vi kom hem igår kväll... men var för trött för att skriva och idag har vi varit och köpt kattböcker, tittat i djuraffären på kattsaker och handlat lite och sådär och nu tittar jag på solsidan. Så bra det programmet är alltså! "Hämta en cykellås att låsa fast den jävla kärringen i också!" Haha...
Jaja, vi har haft det jättebra i fjällen, nästan solsken varje dag och fina backar. Mina nya skidor var även dem toppen. Några korta gosstunder med Kitty hans också med.
Men jag tänkte faktiskt inte skriva något mer förens imorgon, för nu ska jag fortsätta emed Fredagsmyset. Bilder från fjällen lägger jag in imorgon och så berättar jag kanske lite mer om det också men fjällen är ju fjällen, man åker skidor och myser, så det finns ju inte sådär jättemycjet att säga! :P

Fast jag har en sak att berättar som ni får veta om ni läser imorgon igen. ;)

Pusspuss
xxx

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0