MyNewRoom -

Bounce?

Heej! :)

Som de flesta kanske vet så gjorde ju dansgruppen Bounce sina sista uppträdanden tillsammans i helgen. "The Last Bounce".
Jag hade tänkt se det, men sen glömde vi boka biljetter så det var ju lite tråkigt. Men en kompis hade gått så då fick jag se lite bilder och filmer i alla fall. Och det lilla jag såg var verkligen cool! Det allra häftigaste var när de slängde sig på en studsmatta och gick upp för en vägg, om och om och om igen...! Så det hade nog verkligen varit en upplevelse att se dem. Jag har knappt vetat vilka de är tidigare, och det är inte så att jag är galen i dem, jag vet inte om jag gillar dem heller, eftersom jag knappt sett dem eller vet någonting. Men jag är säkert på att jag skulle gilla dem och att se showen hade säkert varit cool!

Någon av er som sett den & vad tyckte ni i så fall??





(bild från google)
*

Kommentarer
Postat av: emma

du vet nog redan vad jag tycker! haha, dom e sjuuukt bra! :D ♥

2010-04-27 @ 17:19:36
URL: http://sofieemma.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0