MyNewRoom -

2morrow?

Hey sweeties!

Jag har hållt på med min novellanalys ett bra tag idag, så jag är faktistk för trött för att blogga. Så jag tar allt jag sa att jag skulle ta idag, imorgon istället, okej?
Sen har jag tagit lite vårbilder, för jag kan ju inte ha den här vintriga headern längre, eller hur? Snöflingorna ska också bort.
Btw, såg ni talang idag? Den där gamla tanten som gjorde en protest? Skellettdansen? Den lilla killen som spelade fiol? Och stollen som skrivit en sång om vansbrosimmet? Sedan han som trollade med kort och en kortgroda! Haha, kul var det i alla fall och nu tittar jag på Modern family.

Sweet dreams, or a beutiful nightmare?
;) xxxx

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0