MyNewRoom -

Veckans tips!

Jag tänkte lägga in ett "veckans tips" varje vecka där jag tipsar om olika saker,  vad som helst kan det vara och jag börjar med det första nu:


                                                            Veckans Tips!

                          Veckans tips denna vecka är ett webbtips. Jag är säker på att ni ofta har glosor. Både i engelska och ert andra språk. På den här sidan kan  du öva på  glosorna på ett superbra sätt och på  alla möjliga sätt. Datorn förhör  dig och du lär dig orden  på ett kick!
Det enda du behöver  göra är att bli medlem och sedan är det  bara att sätta igång och öva! En liten nackdel är att man först  måste skriva in alla glosorna man har, men det fungerar ju inte annars. Och när du  gör det, var väldigt  noggrann så att du inte stavar eller skriver fel,  för då  lär  du dig ju  fel...

Glosboken

Det är namnet på sidan. Klicka på länken ovan så  kommer du  direkt dit!:)

www.glosboken.se


Lycka till & kraaam!
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0