MyNewRoom -

Usel uppdatering

Förlåt!
Jag vet att uppdateringen har varit usel, men jag har inte haft någon lust.... dessutom är det ju aldrig någon som kommenterar och det är ju inge kul!
I alla fall så har jag varit med Becca idag, vi hade piknick i ett träd, hahah:P Det var jätteroligt!:P Sen fotade vi höstbilder och så. Kan visa några sen.:)
Jag köpte två par nua höstskor i söndags också, de ska ni också få se. Men just nu är kameran på laddning, så jag kan inte lägga in bilderna i datorn.:P

Visst är det härligt med lov!? Men tråkigt, eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan...

Ha det bra!:)
KRaaMM<33

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0