MyNewRoom -

Mysigt, eller...?

Jag tror att de flesta ibland kan längta efter att vara förkylda, så att man får vara hemma och mysa. Särskillt mysigt är det på hösten.
Men sen när man väl blir sjuk så är det inge kul längre. Visst om man bara hade lite ont i halsen och snuvig så är det ju rätt okej. Men feber, snuvig, ont i huvudet, tjock och ont i halsen och hosta, allt det på samma gång...det ger jag "tummen ner för"!
Men så har mina två senaste dagar sett ut. Idag har jag haft över 39 grader feber...:(
Jaja, jag ska inte klaga över på hur jag mår. Alla blir sjuka då och då, och även om en förkylning kan kännas hemsk, och att man helst bara skulle vilja krypa under en sten långt ner i jorden och sova tills man blev frisk, så finns det myyycket värre saker än en vanlig förkylning. Så det är väl bara att hålla ut helt enkelt...
Man verkar ju aldrig vara nöjd med hur man har det. För om man önskar sig något som tror ska göra livet bättre, så när man väl fått det, så var det inte så man hade tänkt sig.  Så om jag jämför det med lite religion nu, så har Buddha en riktigt bra poäng...

Klockan 21.00 är det Grey's Anatomy!:) Men jag vet inte om jag orkar kolla, orkade inte se slutetpå Desperate Housewives igår heller..."/ Så ni som såg det kan ju berätta för mig vad som hände!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!
Kraam
<3






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0