MyNewRoom -

Mio min Mio

Hej igen och förlåt för dålig uppdatering! Men så blir det ju ibland.
Som ni antagligen vet, är inredning ett av mina stora intressen. Men ännu har jag inte skrivit något om det här på bloggen, så jag gör det nu. Men jag har ont  magen, så istället för att berätta om inredningstips och min syn på inredning, så kommer jag istället att visa lite olika prylar från MIO. Som piffar upp rummet lite i höstmörkret.
Då är det alltså färgglada prylar som gäller! Välj din favoritfärg!:)


FlowerballLampan flowerball  Pris: 1.390 kr





Taklampa
Lampan Pikant Pris: 1.290 kr

Sapporo
Lampan Sapporo Pris: 1.290 kr




Carl
Mattan Carl Pris: 695 kr per m2


America 
Mattan America Pris 1.650 kr


Block 
Mattan Block Pris: 3.550 kr


Taft
Gardinen Taft   Pris: 450 kr



Samantha
Gardinen Samantha Pris: 590 kr



Dupion 
Kudden Dupinion Pris: 250 kr st. (Just nu special erbjudande, tag 3 betala för 3)


KuddeKudden Josefin Pris: 299 kr



 

Aubergine Kudden Rosig Pris: 390 kr



Tibetan
Kudden Tibetan Pris: 690 kr




Rubin 
Överkastet Rubin Pris: 950 kr


FrostÖverkastet Frost Pris: 1.450 kr


MohairPläden Mohair Pris: 450 kr



Blomfrost Tavlan Blomfrost Pris: 1.490 kr


Blomfrost 2 Tavlan Blomfrost 2

Pris: 1.490 kr



Så detta var allt för denna gången!:) Hoppas ni gillade det.
Jag har länkat till varje sak, där du kan få mer information om produkten och även veta vilka fler färger de finns. De flesta sakerna har fler än 1 färg att välja på!


Pussen!
<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0