MyNewRoom -

IKEA

Hej igen!:)
Nu är vi hemma från IKEA.
Brorsan skulle kolla på soffa, så det gjorde han väl i sisådär en timme, så medans fick jag bara följa med... "/
Sen när han var klar fick jag snabbt kolla på mina grejer. Så det blev två "mysbelysning" lampor i olika storlekar, och en nattduksbords-lampa. Sen blev det också lite bra att ha saker, som galgar och förvaring.
Men mest titade jag runt lite på vad jag behöver, så jag kan gämföra med andra butiker.
IKEA tycker jag är väldigt bra. Dem har det mesta och så är det jså billigt. Så ska man köpa bas-saker eller mycket är det väldigt bra!:)
Men det kan vara rät jobbigt att åka dit, så har du nigen lust med det så kolla in hemsidan här.
Där finns sortimentet och man kan till och med få det hemkört och inburet. Men det kostar ju lite såklart!;)
Jag lägger in bilder på mina lampor.:)


Puss & Kram & God Natt
<3


KNUBBIG Bordslampa                           JANSJÖ Bordslampa 
KNUBBIG Bordslampa  

Kommentarer
Postat av: emma

sv: aa vi får typ åka på klassresa nån natt tror jag :) och vi får typ va me på tv :D

kram

2009-10-10 @ 11:16:01
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0