MyNewRoom -

Going To Bollnäs

Hej på er & godmorgon!:)
Idag ska vi åka till Bollnäs och så får jag äntligen träffa mysigaste Kitty igen!<333
Och på Lördag ska vi ha halloweenfest med hela släkten i min morbrors hus... det passar perfekt som spökhus!:P
Klockan 16 idag ska vi spela bowling med alla också.:):)
Jaja, jag hinner inte skriva mer nu för jag måste hinna packa också!! Och jag kommer antagligen inte skriva något mer i helgen, när vi kommer hem på Söndag kanske jag gör det, annars hörs vi på Måndag.:D


Ha en LäBbIg hALloWeEn!!!
;)


 Hand Puppet Halloween Mask Flying Witch 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0