MyNewRoom -

Sweet Dreams...

Det är lite läskigt när man vaknar och har drömt någonting och så vet man inte om det man drömde var verklighet. Alltså om man skulle göra det eller om det verkligen var så.
Vi var på Kanarieöarna förra hösten och för någon vecka sedan drömde jag att vi skulle åka dit igen. Och jag var tvungen att fråga om vi skulle åka dit, för jag kunde inte komma på om det var verklighet eller enbart sant i drömmen...
Drömmar för övrigt är väldigt spännande, testa och tyd dem någon gång. Det är rätt klurigt, men interessant. Men se till att skaffa dig en drömbok först, annars blir det lite knepigt!

Kramar
<3

Kommentarer
Postat av: ..

Hej, måste bara säga att du är otroligt lik Blair i GOSSIP GIRL.

Du är skitlik henne! :OO

Iallafall på den minen du gör där uppe, den gör hon också ibland och..och ni är jättelika! :O



//En tjej

2009-11-08 @ 11:37:30
Postat av: j o h a n n a

Ja det var den!:D Och jag hade inga direkt förväntningar på the proposal så den var bättre än jag tänkte mig, typisk romantisk komedi ;D

Tack detsamma, ha de bra :D<3

2009-11-08 @ 12:10:31
URL: http://endastjohannna.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0