MyNewRoom -

Solig Lördag

Japp! Jättefint väder har det varit här i Täby idag! Strålande solsken och klarblå himmel hela dagen. Så jag var ute lite och klappade katter! :):)
Sen hade min stol kommit också, så vi åkte och hämtade den och köpte lite kuddar till mig också! Jag älskar verkligen min stol och mitt rum! Den här tiden på dagen är det som allra mysigast. Ni kommer få en liten smygkik senare ikväll...

Robinson Karibien har du seriestart idag. Ska ni kolla?
Jag ska det, brukar titta på det. Fast senaste omgången ver inte alls i klass med de för ett par år sedan. Då var det såå mycket roligare. Kommer ni ihåg han som alltid hade på sig samma Sverigetröja? Leif tror jag han hette. OCh han som blev kallad för Bröli, eftersom han började böla när han fick prata med sin mammi.
Men finns det ens något sådant roligt minna från senaste säsongen? Nej!
Jag tycker att 1:an borde sända prorammet istället, så att det blir som förut. Tv4 bara klipper en massa och så.
Tävlingarna var heller inte alls lika bra och påhittiga.
Hoppas bara att det blir bra nu!

Håller ni med mig?





(bild från google)
*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0