MyNewRoom -

Myskväll hos Bendz

Hejsan hejsan! :)

Nu är vi hemma hos bendzarna och har myyskväll! Vi har ätit och lyssnat på gamla LP-skivor med MJ, Prince.... sen har vi också köort "paket-leken", superkul!:D:D

Men nu sitter vi här med brorsorna och försöker välja en film att hyra... vi ville se Friday the 13th, men fick inte för föräldrarna..."/

Förlåt för usel uppdatering, men vi har hållit på och rensa och så hemma. När man håller på och bygger om så är allt verkligen helt huller om buller! Dessutom så har jag tagit bort halva pappen i mitt rum, så nu ser man jättemycket av mitt vackra valnötsgolv! <33 Avundsjuka?? :P

HAha, men nu ska vi gå och äta glass och sånt. Imorgon lovar jag fler inlägg.

Kramkram<33

Bild från i somras.;)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0