MyNewRoom -

Mysigt på Måndag

Jag hade ju tänkt lägga ut bilder från Bollnäs och berätta lite om det och så... men jag han inte. Eftersom jag var sjuk veckan innan höstlovet så missade jag att vi hade biologiprov på Onsdag... så jag var tvungen att plugga... och sen kom emiiizens famillj och överraskade oss med popcorn och champagn (annan dricka till barnen).
Det var jättemysigt och vi dansade till MJ! ;)
Så ni får faktiskt en liten tjuvtitt på vår fina dans.... observera att det inte är seriöst, fast det tror jag att ni förstår!;)

Se & njut!
KramKram
<33



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0