MyNewRoom -

Fredag13:e

 Friday The 13th

Tror du på skrock?

Jag tror lite, fast egentligen så gögr jag nog inte det. Men förut gick jag på brunnar, unvek att gå under stegar, spottade tre gånger på axeln om en svart katt korsade vägen, la inte nycklarna på bordet.... you name it!
Men jag tycker bara d teär jobbigt, så nu går jag under stegar, struntar i brunnar och ja, försöka unvika det helt. Och trors att det är Fredagen den 13:e idag, så har jag inte direkt haft någon otur. Jag hamnade i en konflikt med ett gäng nior, men annars har det varit toppen! :D
Jag tror att man inbillar sig att man kommer att få otur, efterssom det är fredagen den 13:e. Men vem kom på att just denna dag skulle vara oturlig, och varför?

Hur var din dag, hade du någon otur?


By the way... gillade ni min gästbloggare? :P
Haha, vi var lite trötta och flummiga så jag vet inte riktigt om det var så spännande. Men bilden var snygg va!? ;)


Buenas Noches
 Beating Heart 

 













Kommentarer
Postat av: rebecca

Hon verkade ju fett skön!!!!!;)re

2009-11-14 @ 10:26:39

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0