MyNewRoom -

Ben & Jerry's!

Mmmm....
Enligt mig är Ben & Jerry's världens godaste glass! :) Jag älskar att vänta med att äta den tills det "perfekta" tillfälllet. När det är mörkt och ruskigt ute och man kan krypa upp i soffan under en filt och titta på t.ex. Grey's Anatomy! Det är vardagslyx det! ;)
Men jag ska strax gå och lägga mig, tänkte bara fråga vilken av alla Ben & Jerry's sorter ni tycker är godast??

Min favorit är half baked. :)

Natti, natti
 Blow Kiss



 
 




Är det kanske någon av dessa, eller någon annan smaskig sort...??



Kommentarer
Postat av: pervelie

Min favorit är chocolate fudge brownie :)

2009-11-12 @ 01:38:59
URL: http://pervelie.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad gott med glass! :) Fin blogg föressten. Allt bra med dig?

2009-11-12 @ 13:02:17
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: rebecca

min favorit är half baked och vanilj grejen:P<3

2009-11-12 @ 16:32:07

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0