MyNewRoom -

X-mas holiday!

Så härligt med jullov! Fast jag skulle inte ha något emot att gå en vecka till i skolan....
Haha, jag slår vad om att jag är den enda som tycker så! :P

I alla fall, det känns så konstigt, nyss var vi små oerfarna 6:or som precis hade börjar på GG och vi längtade så mycket efter att få våra första betyg, som skulle dröja i 2 år till (8:an). Och nu är vi här. Vi har fått våra första betyg och ja det är så weird....
Betygen är jag väl helt okej nöjd med. Men jag tänker få ännu bättre nästa termin, det måste jag!!
Hade VG i alla ämnen förutom engelska där jag hade MVG! :):)
Jag ÄLSKAR engelska, så hade jag inte fått MVG så vet jag inte vad jag hade gjort....! :P
Jaja, jag ska gå och sova strax för vi ska till mammas chef på Väddö imorgon. De har en massa djur och så bor de på en gård. Älskar deras katter så jag lääängtar!!

Sen tänkte jag göra en ny design, vi tog jättefina vinterbilder tidigare i veckan, men jag hittar inte sladden til mobilen så jag kan inte ladda över dem.... "/ Men så fort jag hittar den så kommer ni snart få se en nya design. Innan julafton i alla fall!


Kramar & Pussar
Ha ett toppen JUUUULLOV!!!!<33
:):)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0