MyNewRoom -

Ny design

Hej!

Som ni ser så har jag äntligen fixat en ny design här på bloggen. En design som jag tycker är äldigt vintrig och fin.
Gillar ni den också?

Och igår var det ju julafton, förlåt för att jag inte bloggade då, det var så mycket att göra innan och sen så hade jag inte tid helt enkelt. Men det var i alla fall väldigt mysigt. Dock saknade jag julkänslan inom mig som har blivit mindre dem senaste åren. Antar att det var så jag kände när jag var mindre och fortfarande tyckte att det var något speciellt med tomten... man får ju hoppas att en ny känsla infinner sig snart!
Finfina julklappar fick jag också som jag kan visa imorgon kanske. Så tack så jättemycket alla! <33
Senare ikväll så ska ni få "öppna" den 24 och sista luckan i min julkalender, bättre sent än aldrig. ;)


Puss & Kram

 Thank You 






Kommentarer
Postat av: rebecca

Den är jättefin och jag är MÄSTERFOTOGRAFEN!!!!!!!!!!!!:) <3

2010-01-02 @ 19:10:15

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0