MyNewRoom -

4:e Advent...

Tiden går såå fort! Tänk att det redan är fjärde advent!! Det är verkligen helt galet! Det känns som att det fortfarande är November... Och tänk att det är julafton om 4 dagar!!
Det finns så mycket som jag vill göra som jag inte har hunnit och inte kommer att hinna göra. 



 *Julshoppa i stan med mamma och min moster

 *Julshoppa med kompisarna i Täby C

 * Julpyssla
 
 *Julmysa

 * Titta på adventskalendern


Ja, egentligen allt som hör till julen har jag missat. Visst jag har köpt de flesta julklapparna, men det känns inte som julklappar...
Jaja, snö finns det ju gott om i alla fall och förhoppningsvis blir det äntligen en VIT jul!! :):)


Mysig 4:e Advent på er! ;)
<3





Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0